Previous Page  2 / 10 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 2 / 10 Next Page
Page Background

2

Patiëntenbeheer

Het beheren van de patiëntengegevens is een essentieel onderdeel van uw praktijkvoering.

Daarom biedt het ONT-Pakket uitgebreide mogelijkheden om in de patiëntenkaart gegevens in te voeren

en op te slaan. Alle gegevens zijn rechtstreeks, zonder omwegen, bereikbaar. Of het nu gaat om foto´s

offertes, declaraties, e-mail, documenten, bellerinfo, machtigingsaanvragen etc. Uiteraard kunt u vanuit

dit scherm gegevens opvragen zoals BSN en WID. De historie van de opvraging wordt ook bewaard.

Hierdoor hoeft u nooit te zoeken naar de relevante gegevens. De patiëntenkaart is overzichtelijk en

handig ingedeeld. Overigens kunt u verschillende onderdelen naar wens instellen.

Mogelijkheid voor digitale handtekeningen.

Rechtstreeks vanuit de patiëntenkaart

afspraken maken in de agenda.

Met een helder overzicht in de

patiëntenkaart.

Alle documenten bij de patiënt opgeslagen.

Ook x-ray en mailverkeer met verzekeraars.

Gescande documenten, verstuurde brieven etc.

Rechtstreeks uit de patiëntenkaart de machtigings-

aanvragen met bijbehorende offerte mailen naar

de verzekeraar. Dit kan zowel via het officiële

machtigingenportaal als via mail. Uiteraard kunt u

bij beide mogelijkheden offertes en informatie bij-

voegen.

Een weekagenda en een dagagenda per behandelkamer of per behandelaar in te stellen en te

printen.